AYAM PENYET SEDAP DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Friday, October 31, 2014

AYAM PENYET SEDAP DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM


Hi,

petang tadi lepas bangun tidur, ajak si nisa keluar gi giant. nak beli barang sikit. kami berdua ja. boring kat bilik. entri kali ni nak review pasal makanan. sedap juga cafe dekat ngn giant ni. tak ingat pulak nama cafe nya. harga pun berpatutan. 


menunggu makanan sampai. 


my roommate. maaf ya makanan aku sampai dulu. kesian si nisa. lepas aku dah habes makan. baru makanan dia sampai. lambat betol .


ayam penyet yang sedap sangat selain ayam penyet wong solo. ni dekat giant seksyen 7, dekat dengan uitm shah alam.


and finally, makanan nisa dah sampai .beef kway teow .. sedap! 

apapun hari ni hepy ja. even berdua. okay. jumpa lagi. Assalamualaikum..


2 comments:

  1. Beef Keow Teow tu memang menyelerakanlah. Buat saya lapar tengah2 malam nie. Heheh.

    ReplyDelete
  2. waaaah...ayam penyet ada sambal kat atas. nyum nyum...

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved