DINNER TEPI PANTAI #THROWBACK1 BALI

Hai, 

tetiba teringat bali. seronok dapat pergi ke sana. budaya lain boleh kita tahu. alhamdulillah kat sana ada makanan halal. yelakan kat bali banyak buddha. tapi bila sampai kat sana rasa tenang. sebab kat sana banyak pantai cantik2. sesaja nak tb balik kenangan kat sana. 



cantik kan? masa ni perut dah kenyang. baru lepas makan. dinner seafood bakar. sodap.... dah la makan tepi pantai. huh. romantik sangat. haha. sesuai untuk honeymoon. okay lah. belanja sekeping je dulu gambar. nanti ada masa aku update gambar-gambar menarik lagi kat bali. bai!


No comments:

Post a Comment

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-