DESIGN BUKU RESIT RASMI UNTUK BISNES ANDA

Thursday, September 28, 2017

Hai..

Tak ramai sekarang yang menggunakan buku resit untuk business mereka.. tapi masih ada client busyra yang order buku resit rasmi untuk kegunaan pejabat dan sebagainya.. Apa perbezaan custom buku resit dengan buku resit biasa? Bezanya adalah buku resit biasa sudah banyak digunakan oleh pelbagai syarikat, tapi untuk syarikat yang ada custom buku resit menampakkan syarikat mempunyai identiti tersendiri dan lebih dipercayai dengan adanya logo syarikat di buku resit..

DESIGN 1

Antara saiz popular yang selalu customer order adalah saiz A5 dan A4.. Minimum order adalah 10 buah buku resit ye. FREE DESIGN & FREE POSTAGE.. dalam entri ni busyra sediakan 3 jenis design yang boleh dijadikan rujukan korang.. tapi kalau korang nak order dan ada design sendiri, lagi mudah.. just draw atas kertas dan boleh bagi pada busyra.. InshaAllah busyra akan ikut 100% sebijik seperti yang diberi. 

DESIGN 2

Ada good news untuk korang ni! kepada yang repeat order untuk kali kedua busyra akan bagi harga lagi murah dari sebelumnya.. so, tunggu apa lagi, bila business dah meletop-letop pastikan ada buku resit rasmi dengan logo syarikat sendiri..

DESIGN 3

Untuk tempahan boleh whatsapp 014-6729316 @ email ke busyra_23@yahoo.com

Lain-lain entri:
1. 300 pcs business card serendah RM60
2. Round sticker 5cm Kuih Sepit

2 comments

  1. CCL ingat busyra ni design bisness card jerrs . Rupanya buku resit pun boleh . Selamat maju jaya CCL ucapkan . Keluarkan kreativiti dalam diri tu

    ReplyDelete