Tasneem HOME Centre : Program Inisiatif Perniagaan Buat Suri Rumah

Sunday, September 17, 2023

Tasneem HOME Centre, produk tasneem, cari duit dengan tasneem,


Tasneem HOME Centre : Program Inisiatif Perniagaan Buat Suri Rumah | Hai korang.. Aku ada good news ni nak share! Korang pernah dengar tak tentang produk Tasneem? haaa sekarang ni dorang tengah mencari orang ramai yang nak join team untuk jana pendapatan hanya dari rumah.. Tasneem Business Legacy melancarkan sebuah inisiatif terbaru untuk pengedar sah dorang melalui program yang dinamakan Tasneem HOME Centre.


Baru-baru ni, dorang anjurkan event Hi-Tea & Soft Launch Tasneem HOME Centre dan seramai 21 orang agen berdaftar sebagai Tasneem telah hadir untuk sesi penyerahan marketing tools percuma dimana Marketing Tools PERCUMA ini akan diberikan apabila korang berdaftar di bawah Program Tasneem HOME Centre.


Tasneem HOME Centre, produk tasneem, cari duit dengan tasneem,


Tasneem HOME Centre, produk tasneem, cari duit dengan tasneem,


Untuk pengetahuan korang, Tasneem HOME Centre merupakan satu inisiatif perniagaan yang menyasarkan pembukaan pusat jualan perniagaan Tasneem Naturel yang beroperasi dari rumah sama ada di lokasi bandar atau luar bandar. Setiap Tasneem HOME Centre berdaftar akan diberikan bahan pemasaran PERCUMA terdiri daripada bunting, catalog, flyers, car window sticker, beg plastik berlogo dan kad perniagaan dengan memaparkan wajah pemilik Tasneem HOME Centre itu sendiri.



Tasneem HOME Centre, produk tasneem, cari duit dengan tasneem,


Selaras dengan objektif syarikat untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Naturel mengalu-alukan kepada korang yang berminat untuk mendaftar sebagai pengedar sah Tasneem Naturel secara percuma dan bergerak ke hadapan menjana pendapatan yang lebih baik. 


Pihak Tasneem Naturel berhasrat untuk melahirkan lebih ramai pengedar Tasneem Naturel yang berjaya dan menjadikan program Tasneem HOME Centre ini lebih berkembang dan menjadikan ramai pengedar Tasneem lebih mudah dicari seterusnya produk Tasneem lebih mudah didapati.


Kelebihan Menjadi Tasneem HOME Centre

1. Mudah

Dengan menjadi salah satu Tasneem HOME Centre, ia akan dapat memudahkan pelanggan Tasneem Naturel mendapatkan produk secara terus dan cepat di kawasan terdekat korang.


2. Jimat

Menjadi Tasneem HOME Centre akan menjimatkan masa dan kos penghantaran kepada pelanggan kerana belian boleh dibuat secara bersemuka seperti pembelian di kedai.


3. Senarai

Pihak HQ akan senaraikan lokasi Tasneem HOME Centre yang berdaftar di website rasmi untuk memudahkan pelanggan mencari lokasi Tasneem HOME Centre yang hampir dengan korang.


4. Pamer

Semua lokasi Tasneem HOME Centre yang berdaftar akan dipamerkan di dalam Google Maps dan aplikasi Waze bagi memudahkan pelanggan mencari dan ke lokasi Tasneem HOME Centre terdekat.


5. Hadiah

Hadiah menarik ditawarkan kepada setiap Tasneem HOME Centre yang berjaya mencapai nilai restock tertentu bagi membantu lagi perniagaan.


6. Bimbingan

Setiap Tasneem HOME Centre akan dapat bimbingan dan bantuan dari semasa ke semasa oleh Founder dan pihak pengurusan HQ bagi membantu menaikkan lagi perniagaan.


7. Pemasaran

Marketing Tools PERCUMA untuk Tasneem HOME Centre berdaftar sebagai alat untuk pelanggan mengetahui kewujudan Tasneem HOME Centre berdekatan dengan korang..


Tasneem HOME Centre, produk tasneem, cari duit dengan tasneem,


Kelebihan yang dorang tawarkan memang sangat membantu bagi sesiapa saja yang join. Korang jom lah ramai-ramai join Tasneem HOME Centre, daftar sebagai Pengedar Sah Tasneem Naturel! ..Aku pun rasa teringin pulak nak join. hehe




Senarai  dan Lokasi Tasneem Home Centre
www.tasneemnaturel.com/tasneemhomecentre


Post a Comment