Wednesday, August 24, 2016

I'M OFFICIALLY 23

Assalamualaikum..


(23.8.1993) Alhamdulillah syukur, 23 tahun diberi kesempatan untuk terus bernafas dengan sempurna. banyak dugaan dan cabaran yang kena hadapi. rasa macam tak boleh nak hadap, tapi lama2 dapat jugak hadapi dengan baik. tak da apa yang sempurna Allah berikan dekat aku melainkan ibu bapa, keluarga dan sahabat handai. ini sudah dari cukup. erm cukup la tu ye muqaddimah nya. hihi. okay! mesti dalam kepala korang sekarang ni tanya tak sambut besday ke? tak pergi mana2 ke? jawapannya tak. duduk dekat rumah ja. huhu. makan dirumah bersama mak dan ayah. 



google, twitter pun wish! korang tak mau wish ke? hehe..

Share

Related Post

I'M OFFICIALLY 23
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Keep in touch! Subscribe with your email to get the updates to your email inbox.

10 Readers ♥

Tulis Readers ♥
avatar
August 24, 2016 at 8:37 AM

slmt ulgthun..sama baya adik yui =)

Reply
avatar
August 24, 2016 at 9:13 AM

selamat hari lahir..semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan..amin..:)

www.ceritaejoy.com

Reply
avatar
August 25, 2016 at 1:52 AM

Selamat hari lahir yang ke 23...
Semoga diberikan kesihatan yg baik.. :)

Reply
avatar
August 26, 2016 at 8:54 AM

happy belated birthday busyra.. ;)
duduk rumah pastu masak makan reramai masa birthday lebih dr satu nikmat dh kan.. riuh satu rumah dgn adik bradik..

Reply