I'M OFFICIALLY 23

Assalamualaikum..


(23.8.1993) Alhamdulillah syukur, 23 tahun diberi kesempatan untuk terus bernafas dengan sempurna. banyak dugaan dan cabaran yang kena hadapi. rasa macam tak boleh nak hadap, tapi lama2 dapat jugak hadapi dengan baik. tak da apa yang sempurna Allah berikan dekat aku melainkan ibu bapa, keluarga dan sahabat handai. ini sudah dari cukup. erm cukup la tu ye muqaddimah nya. hihi. okay! mesti dalam kepala korang sekarang ni tanya tak sambut besday ke? tak pergi mana2 ke? jawapannya tak. duduk dekat rumah ja. huhu. makan dirumah bersama mak dan ayah. 



google, twitter pun wish! korang tak mau wish ke? hehe..

10 comments:

  1. selamat hari lahir..semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan..amin..:)

    www.ceritaejoy.com

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir yang ke 23...
    Semoga diberikan kesihatan yg baik.. :)

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday busyra.. ;)
    duduk rumah pastu masak makan reramai masa birthday lebih dr satu nikmat dh kan.. riuh satu rumah dgn adik bradik..

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-