BERBALOI SHOPPING DI SHOPBACK DAN DAPAT PULANGAN CASH!!

Monday, September 18, 2017

Hai.. Sekarang ni kan banyak sangat online shopping yang best-best.. sampai rambang mata tak tau nak pilih online shopping yang mana.. Ada ke perbezaan online shopping? macam sama je?? ehhh, tak sama okayyy.. setiap online shopping ada perbezaan masing-masing.. korang tau tak sebenarnya ada online shopping yang menguntungkan, bukan merugikan duit kita semata-mata.. haha.. yela kan, kalau nama nya pun shopping, confirm duit melayang!. tapi jangan terkejut sebab sememangnya ada online shopping macam tu.. kita shopping tapi kita dapat pulangan duit balik (Cashback).. fuhhh, sapa tak nak kan?


SHOPBACK yang busyra maksudkan tu.. yes! Shopback dapat bantu korang untuk dapatkan diskaun hebat di lebih 500 kedai, termasuklah Cashback! Macam mana tu?? okay macam ni, bila korang shopping di laman online Shopback, korang akan dapat balik duit daripada pembelian korang tu.. tak ada la banyak, tapi at least dapat jugak kann.. shopping2 then dapat duit balik! itu bermakna, korang akan jimat dalam berbelanja tanpa ada had limit.. siapa nak bagi weiii, dapat duit balik selepas shopping.. tak pernah lagi la merasa macam ni, lepas ni bolehlah shopping banyak-banyak di SHOPBACK!

Okay, sekarang ni busyra nak share lagi dan lagi dengan korang.. mesti korang dah tak sabar-sabar nak start shopping kan? sabarrrr weiii sabarrr. hehe.. sebab busyra belum share lagi dengan korang, cara-caranya.. macam mana nak start shopping dan dapatkan cashback.. 


BAGAIMANA CARANYA DAPAT CASHBACK?

Busyra bagi contoh ye.. contohnya kalau Busyra shopping 1 barang di laman website online shopping ShopBack Malaysia, maka pihak yang berniaga di dalam laman ShopBack ni akan bagi pada ShopBack sejumlah komisen di atas pembelian kita tadi.. (Pihak berkenaan seperti Sephora, Bonia, 11street, Ellysage).. dari komisen itulah kita dapat keuntungannya.. best betul dengan Cashback ni.. sebenarnya banyak lagi online shopping yang ada dalam ShopBack.. korang boleh refer di bawah ye.


1. Sign up dulu akaun ShopBack >> DISINI ..kalau malas nak isi maklmuat semua, korang boleh je sign up dengan facebook. lebih mudah!

2. Bila dah siap sign up, korang boleh mula start cari apa yang korang nak shopping.. maksudnya korang pilih la nak shopping dekat mana, Zalora ke Hermo ke, atau mana2 online shopping yang lain..

3. Lepas tu, korang shopping la puas-puas.. hehe. dan jangan lupa tau tentang Cashback! sebab lepas korang dah settle shopping, duit akan masuk dalam akaun korang dalam beberapa hari.

4. Then bila cash dah ada dalam akaun Cashback korang tu, boleh la start transfer ke akaun bank korang! Yeayyy.. mudah kan? tapi pastikan kalau korang nak transfer ke akaun korang tu, duit kena ada RM10 ke atas ye.. 


itu adalah contoh cashback yang korang akan dapat kalau shopping di Shopback! bestnya lah! nanti busyra pun nak shopping jugak la.. hehe. sikit-sikit pun okay la kan, lama-lama jadi bukit.. okay, kalau yang still macam blur, busyra bagi korang video ni untuk korang tengok ye..


Website: ShopBack Malaysia (Sign up disini)


Instagram: ShopBack Malaysia

SELAMAT SHOPPING DI SHOPBACK & JANGAN LUPA CASHBACK!

11 comments