JANA 4 ANGKA SEMINGGU, BERNIAGA DI SHOPEE!!

Tuesday, September 03, 2019

JANA 4 ANGKA SEMINGGU, BERNIAGA DI SHOPEE | Sekarang ni semakin ramai seller yang menggunakan pendekatan Shopee sebagai platform utama dalam berbisnes. Tapi tak ramai yang mampu menjana income 4 angka dalam seminggu. Woww!! Boleh ke dapat sampai beribu?? Berniaga online je pun! Jika kita tahu panduan yang betul, semuanya tak mustahil..

panduan shopee, jana empat angka seminggu, buat duit dengan shopee, bisnes shopee, ebook shopee,

Bagi busyra, laman website Shopee adalah satu medium yang power untuk peniaga online meluaskan bisnes masing-masing. Cari keuntungan yang berlipat kali ganda. Sebagai penjual kita perlu ada target utama dalam perniagaan yang dijalankan. Tak boleh main redah saja. Perlu ada plan dan startegi yang bagus. 

Panduan Lengkap Cara Berniaga di Shopee

Sayang la kan kalau kita masuk Shopee asyik habiskan duit saja. Apa kata kita pula mainkan peranan sebagai seller?? Pasti menguntungkan. Apa yang perlu kita buat untuk step pertama? Confirm lah kena daftar terlebih dulu akaun persendirian di website Shopee.. 

"Macam mana tu saya tak tahu".......

Tungguuu! Baca sampai habis, mesti korang akan dapat jawapannya nanti.


Sebab itulah kita kena ada panduan lengkap untuk bisnes di Shopee. Ikut saja step by step untuk jana income. Nak buat akaun Shopee memang mudah tapi nak jalankan selama berbulan-bulan itu perlukan strategi hebat seperti yang busyra bagi tau tadi. 

Apa Yang Best Jual Barang Kat Shopee?

Shopee ni lebih kurang sama je macam Ebay, Lelong dan juga Lazada. Ianya sebuah website marketplace iaitu tempat orang ramai boleh menjual dan membeli barang. Bahasa mudahnya.. Shopee ini adalah sebuah PASAR.. Tetapi secara online.

Kalau nak cerita apa yang best jual barang kat shopee ni memang banyak sangat kelebihan dan keistimewaannya. Lebih-lebih lagi kalau sebelum ini, korang pernah menjual di FB atau IG serta menggunakan Whatsapp untuk Close Sale. Memang leceh sikit kalau guna cara tu.

Nak kena layan satu-satu customer untuk dapatkan sale. Tapi kat Shopee, proses jualan itu jadi lebih mudah! Tak perlu dah nak layan satu demi satu customer. Hanya perlu letak gambar produk, letak maklumat produk dan letak harga. Siap! Kalau ada orang beli nanti akan dapat notification dari pihak Shopee. Tak perlu dah 24 jam tenung handphone dan berbalas mesej di Whatsapp sebab melayan customer yang belum tentu pun nak beli.

Apa yang paling menarik? Di Shopee ni, pelawatnya ramai. Ramai giler! Secara kasar bilangan pelawatnya dianggarkan seramai 21 juta orang sebulan.. Iaitu kira-kira 700,000 orang sehari. 

Apa yang lagi-lagi-lagi best pasal shopee ni? Pelawat-pelawat kat website/apps Shopee adalah dari golongan yang mempunyai keinginan membeli yang tinggi. Sebab itulah mereka masuk/buka apps Shopee. Tujuan utama memang nak membeli. Tidak seperti di Facebook atau Instagram yang kebanyakkannya orang buka/ masuk apps tersebut adalah untuk bersosial sahaja. Cuma segelintir kecil je yang masuk ke FB & IG untuk cari dan beli barang. Sebab tu kalau nak jual barang kat FB & IG payah sikit. nak kena pujuk dan belai dulu customer kat whatsapp.. barulah mereka akan beli!

Eh! Banyak lagilah kelebihan berniaga di Shopee ini!

Banyak Ke Dapat Sale Kat Shopee?

panduan shopee, jana empat angka seminggu, buat duit dengan shopee, bisnes shopee, ebook shopee,

panduan shopee, jana empat angka seminggu, buat duit dengan shopee, bisnes shopee, ebook shopee,

Kalau korang betul-betul nak berbisnes, jom gunakan e-book ini sebagai panduan utama untuk jana pendapatan. Bukan calang-calang penulis tau yang menulis e-book ini, beliau adalah seorang yang berjaya menjana income yang kebabom menerusi Shopee. Jangan risau, panduan ini cukup lengkap dan mudah difahami. Apa yang korang perlu buat adalah baca dan faham serta laksanakan!

Ebook Panduan Lengkap Shopee

panduan shopee, jana empat angka seminggu, buat duit dengan shopee, bisnes shopee, ebook shopee,
Jika korang berminat untuk mengetahui tentang selok-belok rahsia kejayaan jana 4 angka seminggu dengan Shopee boleh dapatkan e-book di pautan ini sekarang -  Ebook Panduan Bisnes Shopee (harga RM100)

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila korang membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email korang dan korang perlu download ia ke komputer atau smartphone sendiri. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah korang.

p.s: Sekarang ni tengah promosi, bila-bila saja harga ebook ini akan naik harga. Jadi korang rebutlah peluang yang ada. Walaupun ianya RM100 tapi bermanfaat untuk selamanya..

7 comments