Pageviews semalam mencecah 3K - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Sunday, December 18, 2016

Pageviews semalam mencecah 3K

Assalamualaikum semua..


baca tajuk pun dah tau kan? alhamdulillah dan terima kasih aku dekat korang sebab selalu datang, baca dan komen di blog aku.. jujur aku cakap ini pertama kali aku dapat pv sehari sebanyak ni. sebelum ni tak pernah. sebab aku blogger yang suam2 kuku ja. haha.. sebelum ni hanya main2 dalam blog.. tapi bila dapat tengok pv ni bertambah excited dan nak serius dalam blogging.. harapnya ia kekal.. pukul 11 pagi semalam ramai yang masuk blog ni. mungkin masa tu ramai orang tengah aktif di laman sosial. so singgah la kejap di teratak busyratakiyudin ni.. teruskan menjengah blog ni ye.. <3 dan harapnya blog ni menjadi blog yang berguna untuk korang.. okay bubye!

13 comments:

  1. Banyak ni! Tahniah busyra :) Siqah masih suam2 lagi. Hihi 😅

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..menjadi motivasi :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dik.. Bila nampak pageview yang banyak ni, buat kita rasa bertambah semangat untuk berblogging kan?

    Keep it up dik.. In sya Allah akan dapat pageview 3k daily per day. Aamiin..

    ReplyDelete
  4. Wahh tahniah Busyra. Kira berbaloi lah kan dengan usaha yang dah dicurahkan tak gitu? XD keep on blogging ye! Semangat semangat semangat fuhhh.

    ReplyDelete
  5. Tahniah Busyra! Jadikan ianya penyuntik semangat untuk terus berblogging yer :)

    ReplyDelete
  6. WAHH..apa rahsia ni...:),tahniah dear

    ReplyDelete
  7. Pergh!! Dasyat lah Busyra...
    Tahniah tau..
    keep on blogging dear..

    ReplyDelete
  8. wahhh bnyk nya.. Unni da jatuh pv, jrg sgt buat entry.. Tahniah :P

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved