BEAUTY REVIEW | FACIAL MASK ENERGISING & MOISTURISING

Monday, September 18, 2017

Hai..


8.00 a.m.. Selamat pagi semua.. harini semangat sikit nak story pasal beauty! busyra bukan orang yang suka makeup dan tak pandai pun makeup. tapi busyra more pada menjaga kulit muka pagi dan malam.. hahaha. kalah princess uolss.. kalau ke watsons confirm akan grab mask. busyra suka try mask yang berlainan jenama.. apa yang best tentang mask adalah lepas pakai rasa lembut je kulit muka ni!

Mask yang busyra beli di watsons ni adalah Facial Mask Energising & Moisturising.. ramuannya adalah tomato. and surely my favorite buah! Masa buka mask tu terus bau buah tomato.. bau lembut je. Facial mask ni sudah semestinya dari Korea.. negara dorang kan kaya dengan kecantikan.


Letak dekat muka around 10-20 minit dan bilas.. lepas dari tu rasa kulit moist sangat.. jenis busyra kan, punya la sayang nak tanggal, kan ada lebihan lagi dekat mask tu, busyra tonyoh-tonyoh dekat tangan.. serius kulit tangan lembut. hehe

Harga untuk sekeping mask ni adalah RM6.90 ..busyra tak suka beli satu kotak. sebab tak boleh try yang lain.. busyra suka beli sekeping2. so boleh campur2. memang agak rugi sikit.. hehe. sesiapa yang belum pernah cuba mask jenis ni, boleh la try. sangat recommended! ataupun korang penah cuba mask lain? boleh share entry korang di ruang komen ye. nanti boleh busyra baca..

Kenapa busyra memilih untuk beli mask tomato? sebabnya tomato sangat2 bagus untuk kulit muka kita tau. kalau korang malas nak bazir duit beli mask, boleh buat cara DIY je. baca disini > 3 Tips untuk kulit cantik menggunakan tomato


Nantikan beauty review seterusnya! bye.

7 comments

  1. bestnya dapat pakai mask ni..barulah muka nampak flawless je

    ReplyDelete
  2. Cerianya Busyra dapat pakai face mask tu.. Terbaik lah...

    ReplyDelete
  3. tak pernah try yang tomato...nak try la nanti..

    ReplyDelete
  4. Macam best je. Senang dan pantas. Kalau nak lenyek tomato perlukan kerajinan yang tinggi hehe. Boleh try beli lah :D

    ReplyDelete
  5. Kak ana pun suka pakai mask sebab rasa relax sgt masa tu. Lepas tu fefeeling kulit gebu gebas. Hehe

    ReplyDelete
  6. Best pakai mask. Muka fresh je lepas tu kan

    ReplyDelete